Aradığınız Kişiye Şu Anda Ulaşılamıyor




2010 yılının son ayında uzun bir seyahat olacağının farkında olmadan İstanbul'a gittim. Eşimin gelişinin sarkması üzerine bir ay yerine bir buçuk ay kalarak İstanbul'a ve aileme iyice doydum. Ve artık yine Moskova'dayım, dolayısıyla uzunca bir ara verdiğim yazılarımla tekrar birlikteyim.
Dolu dolu geçen bir buçuk ayda aile, akraba, eş dost ve güzel yemeklerimizle hasret giderdik ve soğuğun göbeğinden gelip de sıcağın koynunda kendimizi bu yeşil çimlere atarak dinlendik. Artık 2011'e depoladığımız moral ve enerji ile hazırız.



Öncelikle sevdiklerimizle sarıldık kaynaştık. Tabi ki sadece fotoğraf çekmeyi akıl edebildiklerime yer veriyorum. Bu arada vakit bulamayıp da göremediğimiz yakınlarımız, arkadaşlarımız için çok üzgünüz. Özellikle kısıtlı hafta sonlarında bunu planlamak ve sığdırabilmek zor oluyor. İnşallah onlarla da bir sonraki sefer buluşup hasret gidereceğiz.


Verdiğimiz molada biraz İstanbul turu yaptık!





Biraz da İstanbul'un dışına ufak kaçamaklar,



Sonra bir Antalya havası alalım,





Biraz da eğlenelim dedik ve tatili tamamladık!




Hep güzel şeylerden bahsetmek adına Antalya tatilinin ikinci günü hastalandığımı, mis gibi tatilin çoğunda yemek dahi yiyemediğimi ve kendimi odaya uzanmak için zor attığımı anlatmıyorum :(((
Allah hepimize her şeyden önce sağlık versin. Çünkü en güzel ortamlarda dahi gözünüz yatak, uyku ve acısız yutkunmaktan başka bir şey göremeyebiliyor. 
En güzel günlerimizin sağlıklı ve huzurlu günlerimiz olduğunun bilincinde olacağımız nice günler yaşayabilmemiz dileğiyle...
Hayat hepimiz için maksimumda olsun!


3 yorum:

Nesibe dedi ki...

1,5 ayda biz sana doyamadık şekerim... çok öpüyorum canım..

Nalan dedi ki...

biz de doyamadık,bence sen mayısta tekrar gel:P asyanın düğününe yetiş,oyun arkadaşım sensiz bu düğünün üstesinden gelemem:))

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Ben de doyabilemedim size walla ablacımmm. Ama en azından çok şükür tadı damağımızda kalmadı geçen seferlere kıyasla!
Ama Nalancım walla sizde biraz öyle oldu. Tadı damağımda kaldı. Bu arada Asya'nın düğününü kaçırmak isteyeceğim son şey. İnşallah ve inşallahhhhh kaçırmam. Eee yılbaşından sonra mayısa epey kurt birikmiş olur öyle deel mi? Onları dökmeden olmaz :)))