Çok Ama Çok Ama Çok Özel ve Güzel Bir Gün!



Hayatımın en özel döneminde, en özel şeyi için, Moskova'ya "Adios!" demeden iki hafta önce en özel günlerden birini yaşadım bugün. Moskova'daki canım arkadaşlarım Banu, Fehiman, Noni ve Zeynep bana öyle bir güzel sürpriz hazırlamışlar ki en son ne zaman akıttığımı hatırlamadığım mutluluk gözyaşlarım bugün bol bol aktı. Canım arkadaşlarım bu hayatım boyunca unutamayacağım güzel sürpriziniz ve kendimi çok özel hissettirdiğiniz için herbirinize çok ama çok ama çok teşekkür ederim. Ne kadar emek, ne kadar zaman harcamışsınız öyle! Çok şanslıyım çoooook!!! Moskova'daki en önemli kazanımlarından birisiniz. İyi ki yolumuz Moskova'da sizlerle kesişti ve aile gibi sıkı sıkı sokulduk birbirimize. Gidiyor olmak, sizlerden ayrılmak çok üzücü! Ama teselli edici olan şey, hepimizin yollarının İstanbul'da birbirine yakın olan evlerimizde (Zeynepcim senin için artık denizleri aşıp geleceğiz evinize) tekrar kesişecek olması!












Bugünü her zaman tüm detayları ile hatırlamak istediğim için bakalım bugün neler oldu! Fehiman ve Banucum ile buluşup Zeynepcimin evine gidiyoruz. Kaç gündür gidip hazırlıklara yardım eden canım Nonişkam zaten çoktan gitmiş bile. İçeri giriyoruz. Kapı ağzında soyunup dökündükten sonra beraber odaya geçiyoruz ve ben, beni bugünün en mutlu insanlarından biri yapan bu sürpriz ile karşılaşıyorum. Kısa bir şaşkınlıktan sonra odadaki bolca pembenin ve hazırlığın benim ve minişim için yapıldığını anlıyorum. Hiç ama hiç aklımın ucundan dahi geçmeyecek bu özel hazırlıklar beni öyle mutlu ediyor ki en son ne zaman akıttığımı hatırlamadığım mutluluk gözyaşlarımı bir noktadan sonra tutamıyorum. Her şeyi o kadar ince ayrıntısına kadar düşünmüşler ki fonda günün anlam ve önemine uygun minişim için bir müzik bile hazırlamışlar! Ne kadar düşünceli, ne kadar incesiniz canım arkadaşlarım!



Odada duygusal yoğunluktan sonra zaman geçtikte detayları  farkediyor, herbir detayda bir kez daha mutlu oluyorum.


Yenidoğan bebek bezinden yapıldığını bir süre sonra anladığım iki katlı pastama bayılıyorum. Ama bu pastayı yemek için o bezlerimin minişimin poposuna geçmesini bekleyeceğim. O zaman eminin daha lezzetli olacak ısırıp yemek için!


Zeynep'in sihirli ellerinden çıkan yemeğe kıyamadığım o nefis pasta ve hepsi ile teker teker uğraşıp oya gibi işlediği üzerine miniş (ad bulana kadar bebeğime taktığım isim) yazılı birbirinden güzel kurabiyeleri bile tek başına beni bugünün en mutlu insanı yapmaya yeter de artardı bile. Bu arada Nonişkam bu kurabiyelere senin de elinin değdiği belli. Çünkü baktıkça insanın mutlu ediyor, pozitif enerji veriyorlar! 




Bu peçeteler (gerçi sadece peçeteler değil, günün bütün detayları) doğum ve mevlit organizasyonları için bana süper fikir veriyor!


Fehimancığımın en iyi pastanelere taş çıkartacak börekleri (adı tam olarak ne oluyor acaba) de masa örtüsü dahi özel olan bu harika sofradaki yerini alıyor.



İşte Annecik için hazırlanan koltuk!


Şimdi bu koltuğu da görünce çocuklar gibi şımarmaz mıyım ben!


Canım arkadaşlarım bir balerin elbisesi giymenin içimde ukde kaldığını bildiklerinden benim için bir balerin eteği hazırlamışlar. Bilseydim beyaz kilotlu çorap giyer gelirdim. Süper sürpriz! Ne uğraşmışsınız be canım arkadaşlarım! Bu arada minişime ilk almak istediğim şeylerden biri olan  muhtemelern şu anda da dinliyor olduğunuz Brahms'ın Lullaby'sini çalan dönencesini de alıp beni bir kez daha mahçup edip onikiden vuruyorlar!


İşte o mutlulukla dolu anlarımdan bir tanesi!


Canım arkadaşların ne demeli, nasıl teşekkür etmeli de emeğinizin karşılığını ufacık da olsa vermeliyim bilemiyorum. Sanırım söyleyebileceğim en özet şey, iyi varsınız, iyi ki dostlarımsınız! Hepinizi çok seviyorum...


4 yorum:

Noni dedi ki...

Biz de seni çooook seviyoruz bitanesi!!!!
Sen en güzelini hakediyorsun, iyi ki varsın ve senin de dediğin gibi iyi ki yolumuz burada kesişmiş!
Moskova serüvenimiz yakında bitiyor ama biliyorsun bunun daha İstanbul bacağı var ;)
Miniş de hayırlısıyla bir gelsin ona ne diş buğdayları, ne mevlitler yaparız biz hep beraber ;)
Çok öpüyorum seni canım arkadaşım, hayatta hep mutluluk gözyaşları dökmeni diliyorum...

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Aminnnn canım nonişkam! İnşallah hepimizin gözlerinden sadece sevinç gözyaşları akar. Minişlerimizle daha ne anılarımız olacak öyle değil mi! Hayatın anlamı işte bu! Sana da hayatımın en güzel renklerinden biri olduğun için çok teşekkür ederim canım arkadaşım.

Haydins dedi ki...

Aa İstanbul'a döneceğinizi bilmiyordum :) Evler Noni ile yakınsa bize de yakındır bebikleri tanıştırma olasılığı yükseliyor :)

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Haydins, Noni ile komşu sayılırız, demek ki seninle de! Minişimi Bedik'inin arkadaş listesine yazalım bence :)))