Moskova'ya Doğru Kuş Uçuşu




İstanbul'dan Moskova'ya yapacağım uçuş için koltuk seçimini bilet alırken yapmama rağmen teknik bir sorundan ötürü check-in sırasında verilen uçağın arkadan dördüncü sırasındaki koltuğuma razı oluyorum. Elektronik biletim yanımda olmadığından ve üstüme gelen ilahi sakinlikten ötürü durumu bıdı bıdı ile çözmek için uğraşmıyor, haydi neyse bu seferlik öyle olsun diyorum. Üstüme çöken sakinliğin nedenini ya da her işte bir hayır olduğunu uçak havalandıktan kısa bir süre penceremin önünde beliren eşsiz manzaradan sonra fark ediyorum. Işık ve kanadın gökyüzündeki zerafeti, gel beni çek diyor ve Moskova'ya yalnız yapacağım son yolculuğu da böylelikle ölümsüzleştirmiş oluyorum. İşte sabahın erken bir saatinde yerden binlerce kilometre yüksekten harika bir havada aldığım fotoğraflar...








Fotoğrafı alırken farketmediğim şu sağ üst tarafta duran top gibi şey de neyin nesi acaba!


İkinci kez, bulunduğum uçağın altından başka bir uçak geçtiğini görüyorum!


İnişe geçiyoruz, lütfen kemerlerinizi bağlayın...





Ve artık bulutların içindeyiz!


Merhaba Moskova!


Mevsim itibariyle ağaçların çoğu sararmış ama yine de bu fotoğraftan ve aşağıdaki diğerlerinden Moskova'nın ne kadar yeşil bir şehir olduğu yukarıdan açıkça görülüyor.




Ayakların yere basma zamanı!



Nihayet THY'nın güvenli kanatları altında keyifle yaptığımız yolculuğumuz Moskova Sheremetyevo Havalimanı'nda sonra eriyor ve minişimle babacığa tam zamanında kavuşuyoruz. Biz kavuştuk darısı diğerlerinin başına diyor, tüm devlet birimlerimizde THY'nın göğsümüzü kabartan kalitesini ve başarısını görmek ümidiyle herkese mutlu gerekçelerle güvenli ve keyifli uçuşlar diliyorum.





0 yorum: