Phoebe Taplin'in Beklenen Kitabı Çıktıııı!!!

Bloğumda adını sıkça duyduğunuz ve Moskova'da oluşundan ve onunla tanışıp harika yürüyüşlerine katılmaktan ötürü her zaman şükrettiğim the Moscow News yazarı Phoebe Taplin uzun süredir beklediğimiz kitabının ilkini çıkarttı. Eğer Moskova'nın rehberlerde yazan bilindik yerlerin dışında kalan güzelliklerini adım adım sokak sokak gezerek keşfetmek istiyorsanız bu kitap işte o kişiler için. Phoebe kitabında sonbahar mevsiminde gezilmesini tavsiye ettiği yerleri için ay ay hazırlayıp yürüyüş rotalarını harita üzerinde çizilerek elinizle koymuş gibi bulacağınız şekilde tarif ediyor. Hiç aklınıza gelmeyeceğinden gezip göremeyeceğiniz yerleri bir kaşif modunda gezmek daha önce gazetedeki yazılarından çokça deneyimlediğim bir şey olduğundan bu kitabı ve yürüyüşlerini ısrarla tavsiye ediyorum. Çok şanslı biriymişim ki Moskova'dan ayrılmadan onunla tanıştım yaklaşık iki yıl onunla Moskova'yı sokak sokak gezip Moskova'yı onunla birlikte keşfettim.  

Bu arada Phoebe Taplin Oxford Üniversitesi mezunu, iki çocuk annesi. Şu anda Londra'da yaşıyor ve bu tip yürüyüşleri hangi ülkede yaşıyorsa o ülkede gerçekleştiriyor. Yani bu yazıyı Londra'dan okuyanlar var ise bu vesile ile onlara da müjdeyi vermiş oldum sanırım. Mütevaziliği, herhangi bir maddi karşılık beklemeksizin düzenlediği yürüyüşleri, samimiyeti ve nazikliği ile Moskova günlerimi renklendiren Phoebe'nin katıldığım yürüyüşleri hakkında yazdığım yazıları okumak isterseniz işte aşağıda ilgili linkler. Bu arada ücreti 300 Ruble olan kitap Moskova'da bir çok yerde şubesi olan Le Pain Quotidien  kafelerinden edinilebilir. Unutmadan kitap İngilizce ve Rusça olarak yazılmış.



Not: Daha bir çok gezi var bunlar onlardan sadece bir kaçıydı.

Hiç yorum yok: