Hoşgeldin Kıymetlim, Canım Kızım, Betülüm!





Şimdi ben de bir anne miyim? Buna inanmak elimin altında bir melek olmasına rağmen yine de inanılır gibi değil! Hala rüya gibi. Çok şükür bebeğimize 31 Ocak saat 19:25'de Kadıköy Acıbadem Hastanesinde yaklaşık 24 saat zorlu bir bekleyişin ardından normal doğum ile sahip olduk. Allah isteyen herkese bu güzel duyguyu yaşamayı ve bir meleğe sahip olmayı nasip etsin. Aminnn!!! Diğer duam da özellikle doğuda, güneydoğuda bir ebenin elinde, evinde doğum yapmaya çalışanlara ve tüm normal doğum yapanlara!!! İstanbul'un en iyi hastanelerinden birinde sırtımda epüdralimle el bebek gül bebek yatarken çektiğim her dayanması zor sancıda inanın bunu düşündüm ve onlar için çok ettim. Allah yardımcıları olsun. Hep duyduğum "Allah tek nefeste kurtarsın." lafının içi doğumdan sonra oldukça doldu. Çok anlamlı bir duaymış :)))







Çok şükür ki bu sıkıntılı süreçte etrafım sevdiklerim ve doktorlar ile çevriliydi. Bunu bilmek bana gerçekten güç verdi. En büyük gücüm her an yanımda başucumda olup elimi bırakmadan bana destek olan, dayanma gücümü artıran ve varlığı ile bana hep destek olan canım eşimdi. O  olmasaydı nasıl dayanacak ve başaracaktım bilmiyorum.  O yüzden ilk teşekkürüm ona.


Bu süreçte kapıda saatlerce endişe içinde bekleyip bana destek olan ailelerimize de çok teşekkür ederim. Eminim ki durum onlar için de en az benimki kadar zordu. 


Diğeri sürecin en başından en sonuna kadar bana güvenilir ellerde olduğumu hissettiren Prof. Dr. Tayfun Bağış'a. Hem mesleki bilgi ve tecrübesi hem de insan ilişkileri ile içimizde kırıntı şüphe bırakmadan bize güven verdi. Ona ve doğuma giren bir diğer doktor olan Dr.Deniz Usal'a her şey için hazır fırsat bulmuşken bir kez de buradan çok teşekkür ederim. 


Bir diğer teşekkürüm ise doğumun o kadar uzayacağını tahmin etmediğimiz için erkenden haberdar ettiğimiz ve hamile hamile gelip saatlerce dışarıda ayakta kalan, en özel anlarımı görüntüleyip bana  en değerli doğum hediyesini veren canım arkadaşım, kardeşim Sibelime, sanal alemdeki adıyla Noni'ye çok teşekkür ederim. Fotoğraflarının herbiri birbirinden güzel ve profesyonel. Ne kadar uğraşmış, ne kadar zaman ayırmışsın öyle bu fotoğraflar için! Çok ama çok teşekkür ederim! Bu doğum vesilesi ile senin usta fotoğrafçılara taş çıkaracak süper bir doğum fotoğrafçısı da olduğunu keşfetmiş olduk canım arkadaşım. 


Yaşanan onca sıkıntı, uykusuz gece canım kızımın göğsüme bırakılması ile sona erdi ve bizim için yepyeni bir hayat başladı. Artık akvaryumdaki balıkların sayısı üçe çıktı. Hep yan yana ve birlikte olacağımız huzur ve sağlık dolu bir ömrü Allah herkese de bize de nasip etsin, bebeğimize ve tüm bebeklere iyi yazılar yazsın. 


18 yorum:

dersaadet dedi ki...

Uzun yıllar birlikte mutlu yasayın :))

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Canım benim analı babalı büyüsün inşallah.dAarısı Nonime inşallah ikisi kardeşkardeşbüyürler ne güzel.Annesi de kızı da çok tatlı.

Nesibe dedi ki...

Canlarım, Allah mutluluğunuzu daim etsin. Minik prensesimiz anneli, babalı, sağlık, mutlu, huzurlu ve güzel günlerde büyüsün.... Sizi çoookk seviyorum.

nalan dedi ki...

ayşecim bir betuşe ,sana ve fatihe uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum...

nalan dedi ki...

canım benim hepinize sağlıklı,huzurlu ve mutlu bir ömür dilerim...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Herşeyiniz huzurlu mutlu ve ilelebet güzzel geçsin iyiki anne oldun:)

ebru ünlüol akpak dedi ki...

Ayşem.
Duygularını ne güzel ifade etmişsin. inan okurken çok duygulandım. bu güzel duyguları sana annelik duygusumu yazdırıyor, yoksa zaten var olan bir yeteneklemi yazıyorsun. kıymetliniz Betül'ün bahtı hep açık olsun. Allah hayırlı insanllarla karşılaştırsın. Mutluluğunuz daim olsun.
EBRU ÜNLÜOL AKPAK

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Dersaadet, aminnn çok teşekkür derim :)))
Çılgın Mevdoş, çok teşekkür ederim teyzeciğim. Nonişkamın bebeğini kucağıma almak için ben de oldukça sabırsızlanıyorum. İnşallah hayırlısı ile, sağlıkla gelir kızımın arkadaşı!
Nesibe,hele biz hele biz seni ne kadar seviyoruz bir bilsen! Kızım çok şanslı böyle anne yarıları var!
Tarkan'ın Annesi, Aminnnn!!! Tam da dediğiniz gibi, ne güzel söylediniz öyle iyi ki anne oldum! Çok teşekkürler.

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Ebru ünlüol akpak, Ebrucum mesajını görmek beni çok mutlu etti, ne güzel bir sürpriz oldu böyle! Duaların için de çok teşekkür ederiz teyzesi, aminnn! Emsal teyzemin ellerinden öpüyorum. Şengül ablaya da kocaman öpücükler :)))

Haydins dedi ki...

Çok tatlısınız :)

Çelebi dedi ki...

Merhaba Ayşe,
Uzun zamandır yazmadığın için ben bloguna pek uğramadım :) ama ara ara kontrol ettim!! Kızınla güzel fotoğrafını görünce çok heyecanlandım. Allah kuzucuğuna sağlıklı, mutlu bir ömür nasip etsin... Annesi ve babası olarak da Allah, bolluk bereket huzur ve mutluluk içinde büyütmeyi nasip etsin!! Moskova'dan size kucak dolusu sevgiler...

Bebişin büyüdüğünü ve artık bir anne olarak yazacaklarını keyifle takip edeceğiz!

Berna dedi ki...

Sağlıkla, neşeyle büyütün güzel kızınızı :) Anne olmak yeni bir hayat başlangıcı demek, umarım her anı keyifle, mutlulukla geçer :)

Kucak dolusu sevgilerimle...
Berna

ErdinİVGİN dedi ki...

Allah analı babalı sağlıklı büyütsün.
Mutluluğunuz daim olsun.
ErdinİVGİN

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Nalancım mesajın mailime düşmemiş, yeni gördüm çok teşekkür ederim canımcım :)))

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Haydins, canım çok teşekkür ederiz. Hayatımız Betül ile kesinlikle çok tatlı :)))
Çelebi, Benaycım mesajına, sesini duyduğuma çok sevindim. Öncelikle güzel dileklerine kocaman bir Aminnnn!!! Moskova'dan ayrılmadan önce görüşmeyi çok istemiştim olmadı, İnşallah İstanbul'da kısmet olur.
Berna, çok teşekkürler. Anne olmak dediğin gibi ne güzel bir şeymiş Çok şükür bana da nasip oldu, darısı tüm isteyenlere :)))
Erdin İvgin, Aminnn :))) Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, sevgiler!

Noni dedi ki...

Canım Ayşem bu güzel mutluluğun içine beni de kattığınız için esas benim size teşekkür etmem gerekiyor! O günü Betül'ün ilk anlarını ömrümün sonuna kadar unutmayacağım! İnşallah kızımız Nil de Betül gibi sağlıkla gelir ve biz hep birlikte kızlarımızı da yanımıza alıp koca bir aile olarak pozlar veririz ;) Seni ve minik meleğini kocaman öpüyorum, İstanbul'da görüşmek üzere arkadaşım! Bu arada Moskova'dan bir isteğin olursa söyle lütfen ;) Kocaman sevgilerimle!!!

p.s. Aslında ben buraya çok daha önce bir zamanda yorum bırakmıştım ama gitmemiş yazdıklarım, geç cevap yazmamın nedeni bu canım atladım sanma sakın ;)

deren dedi ki...

tebrik ederim sağlıklıca kucağına almışsın ne güzel,darısı benim gibi hamile olan tüm annelere olsun...
bundan sonrası hem zorlu hem güzel bir süreç.gazıydı,beziydi,ek gıdasıydı derken bir bakmışsın 1 yaşında olmuş bile...

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Canım Nonicim, sen atladım sanma sakın demişsin, ben atlamışım resmen, yeni yorumu görünce senin yorumunu da gördüm. Canım kardeşim doğumuna sadece günler kaldı ve tabi inşallah Betül ile Nil'İn el ele tutuşup yürüyeceği günleri görmeye de. Düşünmesi bile hayal gibi. Dostluğun ve yanımızda olmanız bizim için büyük mutluluk!

Deren, ne güzelll!!! Yakında sizin evinizde de bir melek olacak demek. Dünyanın en güzel şeyi kendi canından bir insanın gözünün önünde her gün yeni bir şey yapması, bunu gözlemlemesi, bu sevgiyi yaşaması. Dediğin gibi zaman da öyle hızlı akıyor ki. Bir hafta sonra 6. ayımız bitmiş olacak. Her anın tadını çıkarmaya bakmalı değil mi, sevgiler