İdealist Çocuk Doktorumuz



Kızımız Betül'ün doktoru Kadıköy Acıbadem Hastanesinden Dr. Gülşah Güven ile Betül doğduğunda iyi doktor arayışımız sonucunda tanıştık ki Betül o zaman daha üç günlüktü. Betül gece gündüz aralıksız emdiği, çiş ve kaka yapmadığı için çok gergindim. İlk olarak sakinliği ve yaklaşımıyla önce beni sonra kızımı rahatlattı.  Bugüne değin aklımdan geçen her soruyu özenle yanıtladı. Kızımı muayene öncesinde soyarken o kadar narin davranıyordu ki  acaba ben de onun kadar narin soyuyor muyum diye düşünüyordum. Her şeyden önce mesleki bilgisi, titizliği ve sorumluluk bilinci ile hep ideal yaklaşımlarla kızıma gösterilebilecek maksimum özeni gösterdi. Ve en önemlisi kızımın sağlıklı bir yaşam sürmesi için yaptığı tespit ile ona minnettar kalmamıza neden oldu. Bu yazıyı yazıyorum çünkü herkes bizim gibi şanslı olmayabiliyor. İyi doktoru bulana kadar birçok doktor gezmeleri gerekebiliyor. İşte böyle kişiler varsa onlara mesleki bilgisi, sorumluluk bilinci, mesleğe bağlılığı, nezaketi ve doğallığı ile doktorumuzu gözü kapalı tavsiye ederim. Emin olun (ben oldum diye söylüyorum) pek çoğumuzun sandığı gibi çocuk doktorları sadece tartıyor, ölçüyor, standart yemek menülerini vermiyorlar, bütün bunlardan çok daha fazlasını yapıyorlar.





Az daha söylemeyi unutuyordum, bir de aşı yapışı var ki şaşırdım görünce. Daha önce sağlık ocağındaki hemşireye güvendiğimiz için orada yaptırıyorduk. İki kişi tutup yatırıyor, öyle yapıyorlardı. Hemşire hanım ayrılınca Gülşah Hanım'a yaptırmaya karar verdik. Gülşah Hanım, Betül muslukta su ile oynuyorken beni Betül'e arkadan sadece koluna sarılıyormuş gibi tutturdu. Aşı yapacağı yere de lolipop şekeri tuttu. Aşıyı yapınca Betül döndü ve şekeri gördü. Doktorumuz da pardon hay Allah şekerin çubuğu batmış, böyle batmış deyip kolunun bir iki yerine dokundurdu çubuğu. Betül ağlamak şöyle dursun ne olduğunu anlayamadı bile. Şekeri açmanın derdine düştü :)))
Her şey için, tüm emekleriniz için çok çok teşekkür ederiz Gülşah Hanm! Varlığınız bize güç veriyor.  İyi ki varsınız ve çok şükür ki yollarımız kesişti... Ne mutlu bize... 



Hiç yorum yok: