Maymun Park'ta Daldan Dala

Bu yıl bebeğimizle gidebileceğimiz bir tatil köyü olarak seçtiğimiz Denizatı Tatil Köyü'nde bizi süper bir sürpriz bekliyormuş da haberimiz yokmuş. Televizyondaki yarışmalarda ben de deneseydim diye içim giderek seyrettiğim, arayıp da bulamadığım macera parkı kanlı canlı karşımızda duruyordu. İşte size macera, işte size adrenalin, işte size eğlence! Görür görmez Tarzan gibi kendimi daldan dala vurmak istedim. Bebeğimiz uyuduğu için eşimle sıra ile yapmamız gerekiyordu.  Bu yüzden eşim başladı önce ama sıra bana gelene kadar içim gitti gitti sabırsızlıktan. Macera 12m'lik tırmanma duvarı ile başlıyor. Çam ağaçları arasında 6-7 metre yükseklikte hazırlanmış 13 tane ip-halat-köprü düzenekleri ile devam ediyor ve bunun sonunda parkur 150 metre çelik halat üzerinde makara ile kaymanızla kumsalda son buluyor. Bu maceranın bedeli gayet uygun, 20 TL. İşte maceradan adım adım kareler...


İnsanlık için küçük bizim için büyük bir adım :)


Heyecan...


Konsantrasyon!


Adrenalin...


Başarmanın zevki...


İnanç...


Azim...


Kararlılık...


Ne olup bittiğini anlamaya çalışan yeni uyanmış bir kuzu :)


Ve mutlu son! Burada ne arasanız var!


Ve işte sahnede ben!

Ben baştan havaya girmişken pozumu vereyim de sonra neme lazım ne halde olurum finalde bilmem!Bu arada pozum da poz olsa Avea reklamındaki kepçe operatörüne benzettim kendimi şimdi! Haydi az laf çok iş Ayşe Hanım!


Çok şükür 12 metrelik tırmanma duvarını yüzümün akı ile tamamlıyorum ama itiraf edeyim duvarın tam orta yerinde peş peşe iki kere elimi tutacak yeri bulmakta zorlanınca biraz ümitsizliğe kapılır gibi oldum. Ama neyse ki uzun sürmedi :) Küçük adım, büyük kol; küçük adım büyük kol diye diye sona geldim. Zafer benim!



Yukarıda yürürken aklımdan geçen şey tamamen aşağıdaki kuzu ile ilgiliydi. Cimcimem kişisel bakımlarımızı yaparken bize bakıp farklı çıkarımlar yaparak kulağına boncuk, burnuna kek, badem ağzına da sayı çubuğu soktuğundan dedim ki kendi kendime acaba bu daldan dala gidişimizi seyredince kim bilir ne yapacak? İşte aşağı düşer miyim düşmez miyim diye endişelenmek yerine bizim cimcime bundan nasıl bir çıkarım yapacak tüm derdim buydu o dakikalarda!




Bu arada kronometreler açık, işin içine biraz da rekabet koymak olayı daha zevkli kılıyor, heyecanı artırıyor.





İp üstünde de yürüdüm, cambaz da oldum!


Bana parkurun en zoru bu salıncaklarda yürümek geldi. Sonradan keşfettim ki iki ayak bir sopada olmayacak. Adım adım yürümek denge kurmakta kolaylık sağlıyor. Bu noktadan sonra makinenin şarjı bittiğinden (eşimi bol bol kameraya çektiğimden) tüm maceramı sizinle paylaşamıyorum. İnşallah sizin de buraya gidip bu heyecanı yaşama fırsatınız olur. Yeri gelmişken dışarıdan bireysel katılımı kabul ediyor park. Yani oralardan bir yerlerden geçiyorsanız kapılar size de açık.


Bu parkta çocuklar da unutulmamış. Onlar için de küçük bir parkur var. Bu park asıl şirketler ve okullar için yapılmış ama yaz aylarında tatilcileri rahatsız etmemek adına gruplara açık değilmiş. Bence bu parkur şirketler için mükemmel bir seçim.


Bu doyumsuz heyecanı ve eğlenceyi bize yaşatan Denizatı Tatil Köyüne ve parkurun o neşeli, samimi çalışanlarına da çoooook teşekkür ederim. Hayatımıza renk kattınız, unutulmaz bir anı biriktirmemize vesile oldunuz, süpersiniz!


DENİZATI HOLIDAY VILLAGE
Adres:Meryemana Cad. No: 19 Gümüldür 35480 İzmir / Türkiye
Telefon:+90.232.798 91 91
Fax:+90.232.798 91 90
E-Mail:info@denizati-hv.com


5 yorum:

Noni dedi ki...

Ne kadar eğlenceli gözüküyor canım İzmir'e gidince kesin denemek istiyorum ben deeeee :)

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Evet öyleydi Nonimcim, bu araya yeni öğrendim, Kartal tarafında bir ormanın içinde de böyle bir park varmış:)

Sevilay dedi ki...

Başta çok eğlenceli görünüyordu ama yüksekli korkum olduğunu farkettim şu an :)

Ayşe'nin Gazetesi dedi ki...

Daha güzel o zaman daha heyecanlı olur Sevilaycım. Ne kadar heyecan, o kadar eğlence :)))

ilahe abbasova dedi ki...

Büyüklerin parkurunu geçmek için yaş sınırı kaç?