Hasbel Kader Kore Fuarı'ndayız

Gezi Tarihi: 3.Eylül.2013


Betül'ün okulundan çıktıktan sonra hava limanı yolu üzerinde daha önce de reklamını gördüğüm Dünya Kültür Expo 2013'ün tanıtım afişlerini, bayraklarını her yerde görünce sanırım İstanbul Fuar Merkezi'nde deyip direksiyonu oraya kırdım (Meğer öyle kapalı bir yerde fuar gibi bir organisazyon değilmiş şimdi öğrendim). İstanbul Fuar Merkezi'nde Kore firmaları fuarı varmış gördük ki. Kim bilir belki ilgi çekicidir deyip girdik içeri. Ben zaten meraklıyım da asıl amacım tabi ki Betül'e farklı bir şeyler gösterebilmek. Gördük mü ? Elbette gördük bana göre. Her yeni şey yeni bir deneyim. Yoğun ya da değil! İşte orada gördüklerimiz. Bu arada bir ülkenin yerel kıyafetini(bu geleneksel bir gelinlikmiş) giymek daha kısmet oldu, haydi gözüm aydın. Yalnız burada komik olan şey, ben giyinirken kızımın da "Anne ben de ben de!" demesiydi :))) Kimin kızı, armut dibine düşermiş :))) 



Fotoğrafımızı bir de onlar polaroid çekip elimize verdiler hemen bu güzel anıyı :)




Artık Kore neredeyse Psy ile anılır oldu öyle değil mi! İşte dev ekranda da kliplerini verdikleri Koreli şarkıcılar...


Betül Samsng'un standında elle kumanda edilen televizyonu deniyor :))) Kumanda edemedi tabi ki ama en azından televizyon elini gördü :)


Samsung'un bu televizyon gördüklerimin en güzeli! 85 inç UHD Tv.


İşte betül'ün en çok ilgisini çeken şey, kotla kaplanmış yavrularını emziren köpek çalışması. 



Koreli bir ressama ait olan bu tablo da çok ilginç. Hatırladığım kadarıyla gezdiğim müzeler ve sergiler içinde hiç bu tarz bir şey görmedim. Özgün bir çalışma...




Sergi çıkışında karşılaştığımız kurumuş yaprakları boş geçmedik, üzerine basarak çıkardığı hışırtıyı dinledik, tanıştık :) Bugüne bu kadar sosyallik yeter deyip evimizin yolunu tuttuk. Bu arada demeden geçemeyeceğim bu gezi aklıma  karda kışta yine hasbel kader gittiğim bir sergiyi anlattığım "Kurban Olayım Tipiye, Geldi Sürdü Kapıya" yazımı hatırlattı bana, siz ne dersiniz? 


0 yorum: