Uyduruk Oyunumuz




Bu oyun nereden olduğunu hatırlamıyorum ama bir fotoğraf olarak kafamdaydı, uygulama için gün bugünmüş! Betül Ce Ce bebeği evin içinde pusetle fır döndürürken parka, parka deyince ampül yandı bende. Hadi Ce Ce bebeğe(bu arada bebek yürürken ce ce gibi bir ses çıkarıyor da adı ondan ce ce bebek kaldı) bir park yapalım dedim. Heyecanlandı. Uyduruk malzemelerle iki dakikada hazırlandı salıncak.


Önce Ce Ce bebek ,sonra ayıcık...


Haydi şimdi de yeğenimden gelen büyük yaşlar için puzzle'ı bantlayıp sakladığım poşetten kaydırak yapmaya. Poşet olduğundan aslında çok iyi oldu, jiuuuuv diye kaydı bebişler.



Yorulanlar dinlenmeye çekildi.


Şimdi eğlenme sırası eşek ve domuzcukta. Ama böyle yazıyorum sanmayın ki her an güllük gülistanlık güle oynaya eğleniyoruz. Aşağıdaki fotoğrafta olduğu gibi kafasına yatmıyorsa yaygara başlıyor. Ce Ce bebek mübarek kazulet gibi olduğundan oturarak sığamadı salıncağa. Ben de yatırdım. Sonrakiler de mecbur yattı. Eğer oturttuysam ya da ayağını kolunu içeri sokmayı becerememişse işte aşağıdaki pozisyon oluyor.

Basit bir oyun ama onu epey eğlendirdi, ilgisini çekti. Kim bilir belki Betül gibi başka bir çocuğun da ilgisini çeker. Maliyeti az, zahmeti az, oyalayıcılığı büyük; daha ne olsun!


0 yorum: