Akbank Sanat, Dans-Müzik-Oyun ve Beyoğlu


Akbank Sanat'a öncelikle ve kesinlikle çok çok çok teşekkürler. Benim de son birkaç aydır farkında olduğum büyükler ve küçükler için o kadar özel atölyeleri var ki ve o kadar uygun fiyatlı ki! Kızım küçük olduğundan biraz daha sabretmem gerekiyor ne yazık ki. 23 Nisan'a özel üç gün yapılan Dans-Müzik-Oyun atölyesi 3 yaşından büyük çocuklar içindi ama kızımın dansı çok sevmesine ve genel olarak uyum problemi yaşamamasına güvenerek aldım kızımı gittim. Çocuklar iki dans eğitmeni ile ritmin ve bedenlerinin farkına varmaya çalıştılar. Bu arada ben çocuklar öyle müzikle kıvıracaklar sandığımdan kızıma güzel etekli bir kıyafet giydirmiştim. Allah'tan ben pantolon giymişim. Kızımın eteğini çıkarıp durumu kurtardık ve beraberce kaplan gibi yürüyüp, kurbağa gibi zıpladık, at gibi koşturduk. Çok net söyleyebilirim ki bu atölyeye sadece kızım için gitmemişim ve kondisyonumun geliştirilmeye ihtiyacı varmış :)
Kızım da yapabildiği kadar dahil oldu hareketlere ve kesinlikle çok eğlendi. Çıkışta bu derslerin devam edeceğini öğrenip sevindik. Şimdilerde internet sitesini kontrol ettiğimde yaşın 4'e çıkarıldığını görüyorum. 2,5 yaşındaki kızım için biraz daha sabredeceğiz bakalım. Ders o kadar hareketliydi ki fotoğraf çekmeyi nasıl unuttum bilmem. Akbank Sanat'ın sayfasından aldığım fotoğraf bu. Çocukların sanatla, sanatçılarla bir arada olmalarını o kadar önemsiyorum ki bu yüzden Akbank Sanat çalışanlarına ve yöneticilerine teşekkürlerimi sunuyorum.  Akbank Sanat'ın aylık programına buradan ulaşabilirsiniz. Bu arada atölyenin ücreti 20 tl ki sanırım bu en yüksek ücret.



Ders çıkışı güzel bir Beyoğlu keyfi yapıyoruz kızımla. Önce gidip güzel bir yemek yiyor, tramvaya biniyor ve ardından kestane alıyoruz. Akbank sanat vesilesi ile farklı şeyler ile tanışıyor kızım ve bir kaliteli zamanı da bütün bir gün keyifle yaşıyoruz.  


0 yorum: