En Güzel Bayram!!!







Bayram sabahlarında heyecandan gözlerim dolar, boğazım düğümlenirdi. Canım annem bana bu heyecanı ne güzel, ne başarılı bir şekilde aşılamış, muhtemelen fark etmeden! Keşke ben de onun yaptığının onda birini yapabilsem!!! Haydi bu bayramı bizim için de çocuklarımız için de unutulmaz yapmaya, bayramı tadında yaşamaya çalışalım;  en azından deneyelim. Çocuklarımız bayramı fark etsinler, idrak etsinler. Annelerimizin bize cömertçe sunduğunu biz de elimizden geldiğince sunalım.






Bir Barış Manço şarkısı eksikti, o da oldu! Artık kızımın uyanmasını bekliyorum sabırsızlıkla:)))








2 yorum:

Büşra Erdoğan dedi ki...

Merhaba güzel bir yazı olmuş :) Bu arada bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım.Bana da beklerim :)

http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

Ayşe Gençer Memiş dedi ki...

Çok teşekkürler Büşra Erdoğan. Sizin bloğunuza baktım ben de çok keyifli, faydalı buldum. Görüşmek üzere, sevgiler