Harika Park'da Harika Bir Pazar Günü



Oh be şükür kavuşturana! Ne güzelmiş yeniden blog yazısı yazmak. Çok özlemişim. Yarın romana da başlıyorum yeniden. Yaşasın yazmak!

Bir haberde okumuştum aylar önce. Derindere'deki Harika Park'tan övgü ile bahsediliyordu. Aklımın bir köşesindeydi hep. Buluşmak bu güzel pazar gününe kısmet oldu. Bisikleti, scooter ı atıp bagaja, Anadolu yakasındaki evimizden çıkıp 40 dakika'da vardık parka. Nerede Moskova günlerindeki gibi google map'tan haritasını kağıda çizip ya da baskı alıp yola çıktığım günler. Artık keşfetmek çok kolay. Yaz navigasyona Rıhtım Caddesi, Derince hoooop Harika Park'tasın!


Haydi başlayalım gezmeye! 30 bin metrekarelik bir alanı olan Harika Park'ın resmi açılışı 2007 yılında yapılmış. 9 yıl olmuş yapılalı ama park hala yepyeni ve tertemiz. Birçok masal kahramanı ile donatılmış parkın çekiciliği çok büyük bir alanda kurulmasının yanı sıra bir yanda denizin kokusunu, dalgaların sesini hissederken diğer yanda çimenlerin üzerinde ufaklıkların heyecanını paylaşıp onlarla etrafta koşuşturmanın güzelliğinin keyfini yaşamak! Dinlenmek, denizin keyfini çıkarmak için de bir şeyler de yiyebileceğiniz pek çok kafe de var. İstanbul'a yakın da, bu güzel parkı deneyimleyin derim ben. Matmazelin gözünden ise park muhteşem haberiniz ola :)


Gelelim eğlenceli koca parkın bir kısmını sizinle paylaşmaya...






Çok şükür ki böyle büyük oyuncaklı parklarda karşılaştığım oyuncaklarının içinin leş gibi .... kokmasına bu parkta rastlamadık. Hepsinin içi temiz ve kokusuzdu!



Banklar çok şeker. Hiç yoksa insan meraktan oturuyor:)


Ve çöp kutuları bile sevimli...







Biz acıktığımızdan parkın sonuna kadar yürüyemedik ama parka bisiklet ile gelmek çok akıllıca oldu. Çok büyük olduğundan bir süre sonra yorulacaktı matmazel, bu şekilde kucağa alma işi eğlenceli bir şekilde bertaraf edilmiş oldu. Bu arada özel bisiklet yolları var parkın. Kaykay, scooter, paten Allah ne verdiyse kapıp gelin :)



Yemek için Tarihi Kosova Köftecisi'ni seçtik. Keyifli bir yemek oldu bizim için. Fiyatları da uygundu. Ciğer ve tatlıları es geçmeyin derim.  Şarjım restorana kadar dayanmadığından fotoğraf restoranın sitesinden.

Detaylı bilgi için www.harikalarsahili.com

1 yorum:

Noni Akgüngör dedi ki...

Ne güzel bir gezi olmuş canım, bugün de hava muhteşemdi, parkı ben de duymuştum ama mesafesi yüzünden hep ileri bir tarihe atıp durmuştum, senin çektiğin bu rengarenk fotoğraflardan sonra gitmek şart oldu ;) Seni ve matmazeli çok öpüyorum, şimdiden harika bir hafta diliyorum canım benim!