Çocuklarla Ramazan Heyecanı (Ramazan ve Çocuk)

  Geçenlerde Amerikalı bir arkadaşımdan bir mail aldım. Okudum, sevineyim mi ağlayayım mı bilemedim. Hristiyan arkadaşımdan gelen mailde çocuklara ramazanı nasıl sevdirileceğine, evde nasıl bir ramazan heyecanı yaşatilabileceğine dair ipuçların olduğu bir internet sayfasına ait bir link yer alıyordu (Linki yazının sonuna ekleyeceğim.). Oturdum ve düşündüm... Ramazan geliyor, orucu şunun için tutarız gibi açıklamaların, söylemlerden öte ne yapıyorum, millet olarak ne yapıyoruz diye. Portakal Ağacı sitesinin sahibi sevgili Hatice Hanım dışında doğrusu ne duymuşluğum ne de görmüşlüğüm var. Aklıma Moskova günlerim geldi. Kış kermesinde Noel ile ilgili çocuklar için yapılmış ne çok şey vardı! Oturup sızlanmak yerine kolları sıvamalı dedim ve evde ramazanın gelişinin, hoş gelişinin önemini vurgulamak, ramazan anıları biriktirmek için aşağıda göreceğiniz "Hoşgeldin Ramazan" yazılarını hazırladım.
İftar yapılan masanın yakınına böyle bir şey asmak sadece çocuklar için değil bizim için de bir heyecan kaynağı olur ne dersiniz. Ürünler ile ilgili detaylı bilgi için Bir Kutlamam Var'ın internet sayfasına göz gezdirebilirsiniz. Bu seneye sadece bu bayrakları hazırladım, Allah izin ve ömür verirse seneye çok daha fazla şey yapacağım inşallah çocuklarımız için!






0 yorum: