Kazın Ayağı


Birkaç gün önce matmazelimin sabah giyinmelerinden yakınıp kendimi özellikle bu konuda mercek altına almam gerektiğini düşünüp burada da paylaşmıştım. Konunun takipçisi olup ipuçlarını görmek için antenleri açınca bir ihtimal hayli yükseklerden göz kırptı bana! Anladım ki kazın ayağı öyle değilmiş, matmazelim kıyafeti giyse okula gidecek o yüzden bunu geciktirmenin bir yolu olarak bir türlü giyinmemeyi ve mızmızlık yapmayı bulmuş. İlk kez okula başladığı dönemde özellikle uzun tuttuğum sabah oynamaları okula iyice alışınca biraz kısaldı. Anladım ki matmazelim sabah bana doyamadığı için okula gitmek istemiyor. Şimdiye kadar tercihim önce giyinmesi, sonra oyun yönündeydi, tabi teşviklerim de dolayısıyla. Sabah planını komple değiştirdim. Yeni plan daha erken uyandırmak, uyanınca tuvaletten sonra hemen pijamalarla oyuna geçmemiz şeklinde! Giyinmek en son iş artık. Ayrıca haftanın ilk ve son günü evde yaptığı kahvaltıyı diğer günlere de genişletebilecek isterse oyun saatinden çalıp. Dün gece yatarken sabah daha erken kalkıp daha uzun süre oynayacağımızla ilgili anlaşmıştık. Bugün her zamankinden yarım saat daha erken kaldırdım. Hemen oyuna geçtik. Giyinme isyanları ile vakit kaybetmedik. Daha önce de oynuyorduk ama yapıştırma, boyama, puzzle gibi şeylerdi çoğunlukla. Bu sabah oyun kurmayı gerektiren kağıt bebeklerle oynamak istedi, havuz festivali varmış. Ardından kelebek partisi oldu havuz başında, uzun uzun oynadık. Çıkma saati yaklaştığında sordum :"Betülcüm vakit geldi, üstünü giyinelim mi?" Cevap tamam anne diye gelip de hemen ayağa kalkınca bir oh çektim. İkinci round ise dolap başındaydı. "Şu tişörte ne dersin?" "Çok güzel anne." "Altına bu etek?" "Tamam olur" Akşamdan da hazırlasak giyinmek konusu bir sabah problemiyken bugün böyle bir çırpıda bitmesi tesadüf mü yoksa anneye doymuş bir çocuğun rahatlığından mı kaynaklanıyor önümüzdeki günlerde takip edip göreceğiz.😅😅😅

0 yorum: