Şaşkın Küçük Ayşe


Mini mini bir çocuk iken efendime söyleyeyim nereye baktığımızı gözlerimizin belli ettiğini bilmiyordum, kafam nereye dönükse karşımdaki kişinin o tarafa baktığımı düşüneceğini düşünürdüm. İşte bu kendini 'cingöz' bulma durumuyla ilkokul 1. sınıfta canım sıkılınca akıllı uslu gözükeceğim ya kafamı öğretmene çevirip gözlerimi sınıfın her tarafında fıldır fıldır döndürürdüm. Yıllar sonra bile nasıl hoş bir hanımefendiydi diye hatırladığım sevgili öğretmenim fark edip de "Ayşe nereye bakıyorsun?" diye sorduğunda hayretler içinde kalırdım nasıl anlıyor yahu diye☺️ Nasıl anladığını birkaç yıl sonra şaşkınlıkla ağzımı açarak fark ettiğimi o kadar net hatırlıyorum ki o şaşkınlık hep yüzümde tebessüm bırakıyor. 😊
Ne güzel bir dönem şu çocukluk! Bıraksak da çocuklarımız doyasıya tadını çıkarsa...

0 yorum: